۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۳۲۶۶۵

بوشهر| عاشورائیان در ۹ دی دفاع از اسلام و انقلاب را در تاریخ ماندگار کردند

بوشهر| عاشورائیان در ۹ دی دفاع از اسلام و انقلاب را در تاریخ ماندگار کردند
رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور با گرامیداشت حماسه ۹ دی، گفت: عاشورائیان در ۹ دی دفاع از مقدسات اسلام و انقلاب را در تاریخ ماندگار کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، نوشاد نوشادی با بیان اینکه ترفندهای دشمنان اسلام و انقلاب در 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی همواره ناکام مانده است اظهار داشت: دشمنان در ابعاد گوناگون دسیسه‌های خود را علیه نظام اسلامی ایران اعمال کرده‌اند که با هدایت‌های مقام معظم رهبری و حضور به موقع مردم در صحنه یکی پس از دیگری ترفندهای دشمنان ناکام مانده است.

وی با گرامیداشت حماسه 9 دی به فتنه دشمن علیه نظام پرداخت و با بیان اینکه مردم این ترفند را در نطفه خفه کردند گفت: رابطه ناگسستنی مردم ایران با مقام معظم رهبری سبب بی‌اثر شدن ترفندهای دشمنان می‌شود و در این راستا انواع ترفندها را در نطفه خفه می‌کنند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور با بیان اینکه عاشورائیان در 9 دی دفاع از مقدسات اسلام و انقلاب را در تاریخ ماندگار کردند افزود: مردم ایران اسلامی همواره در صحنه‌های مختلف حضوری گسترده و تاثیرگذار داشته‌اند و در 9 دی‌ماه نیز نمونه‌ای از این حضور تاثیرگذار را شاهد بودیم.

نوشادی با بیان اینکه حماسه 9 دی‌ماه میثاق هیئت‌های مذهبی با ولایت است خاطرنشان کرد: هدایت عالمانه و اندیشمندانه مقام معظم رهبری سبب کور شدن چشم فتنه‌ها و ناکامی توطئه‌های دشمن می‌شود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از هر راهی برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب استفاده می‌کنند تصریح کرد: دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی در سال 88 در حال برنامه‌ریزی و تلاش برای براندازی نظام اسلامی بودند که مردم با بصیر ایران اسلامی آنان را ناکام گذاشتند.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب، حامی ولایت و انقلاب اسلامی هستند و در این راستا برای خنثی کردن فتنه 88 با ندای رهبر انقلاب در همه نقاط کشور 9 دی به خیابان آمدند و آتش فتنه را به کلی خاموش کردند.

نوشادی با بیان اینکه در فتنه سال 88 عده‌ای به ساحت مقدس اردوگاه امام حسین(ع) و مردم عزادار در روز عاشورا جسارت کردند افزود: در پی این اهانت‌ها مردم ایران در نقاط مختلف آرام ننشستند و حماسه نهم دی‌ماه 1388 را در حمایت از ولایت و رهبر انقلاب اسلامی و دفاع از مقدسات در تاریخ ماندگار کردند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور 9 دی‌ماه را روز بزرگ بصیرت و میثاق امت با ولایت دانست و بیان کرد: در این روز ملت قهرمان ایران گوش به فرمان مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام را با هوشیاری خنثی کردند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات